5 saker om Fiona

Datum: 2014-01-29 /11:56:04 / Melroose & Tindra /  
1. Fiona är född 25 juli 2013. 


2. När Fiona är glad att se en så pussar hon en massor i ansiktet och nafsar försiktigt på ens näsa. Sen så ålar hon sig över ansiktet, liksom stryker sig och kramas såklart. <3 

3. Hon är ett riktigt litet matvrak! Hon vill smaka på allt som är ätbart och är inte det minsta kräsen. Så fort något prasslar, någon går till kylskåpet eller liknande så är hon där snabbare än blixten.

4. Hennes favoritleksak är ett litet tigerhuvud som suttit fast på en strumpa. 



5. Hon är livrädd för grävskopor. 




Postat av: Erica Johansson
Datum: 2014-01-29 Klockan: 13:31:23 | Kika in här: http://icusen.blogg.se/


Haha, tur hon inte va med ute på vår runda idag, vi träffade hela 3 grävskopor ;)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.