Fullt upp!

Datum: 2014-01-14 /20:17:41 / Melroose & Tindra /  
Hej på er! Känner mig hemsk som uppdaterar så dåligt. Jag uppdaterar för det mesta på instagram nu för tiden.

Men lite update ska ni självklart få här!

Har inga dåliga nyheter när det gäller Melroose, hon är helt fantastiskt rolig att syssla med nu! Hon är den absolut roligaste och finaste hästen jag ridit, å då är jag faktiskt inte partisk. M är het, tokig, positiv, elektrisk, framåt, lycklig, pigg och busig. Ja-a, inga dåliga adjektiv inte. ;) Vi har kommit igång med hoppningen och OJ vad hon älskar det bara mer o mer hela tiden. Jag bara längtar till nästa ridpass. 


Tänk att man kan stå så lugnt efter ett ridpass fullt av brall, min lilla bomb.



Vissa dagar ska man bara mysa massor.

Med hundarna är det också fint, tänk att Fiona snart blir 6 månader! :D Helt otroligt vad tiden går fort. Jag har även börjat ha Tindra mer ofta lös nu, jag känner att jag kan lita på henne. Å det var inte bara en känsla, jag kan det verkligen! Är enormt stolt över mina bäbisar! Jag bara visslar till, så stannar båda upp och väntar på mig. De springer inte längre bort från mig när vi går än ett par meter. Tindra har koll på mig hela tiden. Det är kul o se vad hon har mognat sen hon blev storasyster. 


En favorit i repris <3 



Gullunge!! Gissa var Tindra är då? ;)

Här har vi förresten runt 5 minusgrader och snö. Detta vädret föredrar både jag och mina djur, framför det eviga ösregnet/blåsten som varit. Hur är vädret hos er? 





Postat av: Jenny
Datum: 2014-01-18 Klockan: 21:33:54 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com

Vad härligt att det känns så kul med ridningen! Som det ju ska kännas :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.