Oh, yesterday

Datum: 2014-01-22 /21:26:04 / Melroose & Tindra /  
Igår dansade jag på rosa moln, efter ridpasset på Melroose!

Vi hoppade 1 meter, vårt rekord på höjd uppsuttet!! :D Höjden är verkligen inte det viktiga, men det är väldigt häftigt att sitta på en häst som flyger över 1 m utan större ansträngning, hoppar lätt och som om hindret ligger på 1,50.

Finns nog ingen häftigare känsla än att sitta på Melroose när vi flyger över hinder. Så fantastiskt jäkla underbart rent ut sagt!


Ovisad bild från i somras. 

Hon var dessutom grymt fin resten av passet, hon gick verkligen i uppförsbacke och hade mycket energi men utan att bli helt knäpp. Hon är perfekt i mina ögon. Längtar bara till nästa ridpass! Min ögonsten. <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.