Sammansvetsat team

Datum: 2014-01-02 /23:31:46 / Melroose & Tindra /  
Idag red jag ett fantastiskt dressyrpass på Melroose. Vi var verkligen ett team och jobbade med varandra. Hon var pigg men utan att vara som en elektrisk tickande bomb. Hon kunde rulla på i galoppen, frusta och slappna av. Efter såna här ridpass längtar jag bara till nästa ridpass!


PS. Ska berätta om hoppningen i söndags när jag har tid, det kommer snart jag lovar! Kan iaf säga att hon var helt GALEN. DS.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.