Vilding

Datum: 2014-01-18 /19:58:09 / Melroose & Tindra /  
Jag måste ha någon form av dödslängtan som red ut på Melroose idag. Hon var verkligen helt galen, men jag kunde ändå ha kontroll på 600 kg krut som jag hade under mig. Det blev ordentligt med galoppjobb i paddocken efteråt, eftersom hon var full av energi. Avslutade med en nöjd och super-fin häst!! 

Hundarna var med ute, men Fiona stannade flera gånger när det var öppet för då blåste det kallt som tusan. Men det var bara att kämpa vidare! Hon tyckte det var roligare när vi kom in i skogen. Tindra sprang tappert med som vanligt.

Sen tittade jag på när några vänner ifrån stallet hoppade träningshoppning på Alingsås rs. De var såå duktiga! Min tur igen nästa gång! Blev inget denna gången pga min hälsa. 

Nu är jag nyduschad och ska bara få upp värmen igen. Hoppas ni har en fin lördagkväll! 






Postat av: Jenny
Datum: 2014-01-18 Klockan: 21:54:25 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com

Hoppas du har hälsan i behåll till nästa träning! Kul att Melroose var så pigg i alla fall, de blir alldeles stolliga av kyla :p







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.