Idda van Munster

Datum: 2014-03-13 /00:10:50 / Inspiration /  
Jag ramlade över en bild på en helt otroligt vacker tjej på Facebook. Jag blir typ kär. Hon är en bosnisk tjej vid namn: Idda van Munster. 

Alltså, detta är nog enligt mig den absolut vackraste kvinnan jag någonsin sett:




Om jag såg ut så hade jag nog tittat mig i spegeln hela tiden, jisses så vacker. 

Bilderna är lånade från hennes FB-sida; https://m.facebook.com/IddavanMunsterOfficial Tipsar även den till er om ni gillar vintage, som jag! 



Postat av: Jenny
Datum: 2014-03-16 Klockan: 20:51:35 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com

Envy @ those eyebrows... <3



Postat av: Diana Ristvedt
Datum: 2014-03-17 Klockan: 19:25:52 | Kika in här: http://dianaristvedt.se

Men Julia, du är lika vacker som Idda. Bara att ni har olika ansiktsdrag, hår, allt. Men du är ett fenomenalt vackert underverk.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.